Uppdatering till våra älskade bloggläsare

Tänkte att en liten uppdatering skulle göra gott för våra kära bloggläsare:

- Jag har gått och blivit förkyld, så sitter hemma i sängen med musik i lurarna och chattar med Maria på facebook, hardrock life!
- Jag började på Ipsos-Mori igår, håller på med en marknadsundersökning om läkemedel då jag ringer omkring till svenska läkemedelsinköpare, har varit med om roligare om man säger så...
- Klara börjar provjobba på en second hand butik nere på hörnet på måndag med en gumma(?), vi önskar henne all lycka till!
- Astrid har börjat jobba med kundservice för Microsoft, så hon kommer sitta hela dagarna och svara på mail och spela playstation och umgås med alla spellevinkar, är lite avis om man jämför med mitt jobb...
- Vi ska göra lasagne ikväll, vi får ju vår första lön i london och det måste man ju fira med lite "lyxig" mat, inga mer nudlar. Sen blir det hemmakväll för mig och Assebrasse med snacks framför bra brittisk tv medan Klara drar ut med sin gamla klasskompis för en night on the town.
- Imorgon blir det såklart Melodifestivalen på Svenska Kyrkan, kan ju inte missa den spännande andra chansen! Jag hoppas på Pauline och Alcazar!
- Får inte glömma att vi var på vår favoritbio i tisdags och såg A Single Man i tisdags, skitbra film och Colin Firth är fan kung!

Så får vi ju inte missa att våra kära vänner Sandra och Sara kommer och besöker oss på fredag vilket ska bli roooooooligt! Frågan är bara vad vi ska hitta på då?



xoxo
Sandra


Kommentarer
Postat av: Mörajah

Åhhhhh! Härligt med en uppdatering:) Jaha så ni jobbar alla på olika ställen nu? kul ändå att ni har fått något! Det var ju den svåraste biten:)

Jag saknar er väldans mycket här hemma i tråkiga Sverige, men är mys varje gång man får chans att prata:) Ikväll ska jag och Sara gå på Alice i underlandet i 3D ooohhh...kommer dock sakna att inte ha er där:( Johnny Depp får trösta oss helt enkelt..

Ni är bäst och ha det fortsatt bra! Pussisar!

2010-03-05 @ 13:31:53
Postat av: JR

Grattis till jobben! vad roligt!

2010-03-06 @ 11:13:12
Postat av: Amelie

Härligt att ni har jobb! Ni är grymma som vågade dra från kylan, blir riktigt avis när jag läser att det blommar i hyde park! Här är allt som vanligt Vart annat tåg är inställt både hos SJ och SL... Take care!

2010-03-06 @ 14:24:05
URL: http://pinupdeluxe.blogg.se/
Postat av: alva law

hejsan! gud vad härligt allt låter och snart kommet jag också :D:D puss

2010-03-06 @ 16:26:29
Postat av: Maija goes Valencia

Congrats till jobben! :D

2010-03-08 @ 21:27:31
URL: http://maijais.blogg.se/
Postat av: Mamma Anne

Hoppas ni får en RIKTIGT skojig helg efter en hård arbetsvecka

Kramar till alla tre men naturligtvis mest av allt till Astrid

2010-03-09 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0