Uppdatering till våra älskade bloggläsare 2.0

- Bloggen går trögt just nu men vi har så fullt upp med att jobba för tillfället, vi måste ju tjäna ihop lite pengar så vi kan få varsitt paket nudlar per dag!
- Då ska vi se nu hur allt ligger till... Jag fortsätter på mitt kära IPSOS-MORI som telefon intervjuare och det går helt okej, är inte direkt deras employer of the week än men kanske snart så! Har kommit fram till att det inte alls är min grej att gå upp tidigt, när klockan ringer kvart över fem ja då fan är man inte levande, men man måste jobba för att överleva om man inte heter Hilton i efternamn.
- Klarre har provjobbat en vecka på sin kära second hand boutique och det går bra, hon får sortera bland gamla kläder och fixa i skyltfönstret (ni kan väl gissa att hennes underbara rumskamrater är smått avis!)
- Astrid rockar arslet av sig på Sitel och imorgon är det casual friday, om man ändå hade ett jobb där man har casual friday...

Men shit vad klockan gick fort, nu ska jag möta upp Astrid i Old street då hon ska på en väldigt viktig intervju men det får ni inte veta vad det handlar om ännu!

Tjingeling!

xoxo
Sandra


Kommentarer
Postat av: Mörajah

Åh va härligt det låter! Känns som klara fått värsta drömjobbet! Hoppas ni har det bra så får ni uppdatera efter helgen:D Saknar er så mycket! Puss!! <3<3

2010-03-12 @ 14:48:05
Postat av: Junior

Hej Flickor!

Astrid jag behöver videokameran som är hemma hos dig. Kan du skicka din mors nummer så jag kan komma och hämta den.

PUSS PUSS

2010-03-15 @ 21:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0