helgens bravader

Helllloooooo alla våra miljontals bloggläsare där ute! It's Klara, bitch! Tänkte ge en liten update. I helgen var våra kära vänner Sara och Sandra här och hälsade på oss, det va väldans mysigt!!  På fredag kväll kom dom och då gick vi och käkade italienskt på en mysig (Saras favoritord) restaurang i Notting Hill och sen gick vi till deras hotellrum och chillade galet! På lördagen gick vi runt på Portobello Market och jag, Sandra och Sara drog sen in till Oxford Street medans Asse och Sandra (ej björnen) satte sig o rökte vattenpipa i Bayswater. Därefter blev det utgång på Arts Club i Notting Hill!! På söndagen gick vi till en pub i Bayswater och käkade frulle/lurre på en pub, det va gottiz! Drog sen in till Camden, sen powernap at our place och tillslut indisk buffé. Väldigt mysig helg och vi kommer sakna er!!  Ni får komma snart igen! :)

Idag har vi vart workingclass heroes och slitit hela dagen lång på våra jobb! Skulle in till Ikea sen och köpa på oss lite grejjor. Frågade en på jobbet hur man tog sig dit och han sa att det skulle ta en halvtimme och gav mig vägbeskrivning och hela köret. Slutade med att jag drygt två timmar senare och smått irriterad mötte upp A och S som redan handlat klart. Sen fick jag bli skjutsad i shoppingvagn i Ikeagångarna av A, det var desto roligare höhö! Imorrn blir det biotisdag wihoooo med Shutter Island. Kommer säkert få många mardrömmar men det e det värt! Sen i helgen kommer Abeli :)

xoxo// Klara

Kommentarer
Postat av: alva law

kom ihåg nu att jag listade ut från början precis hur filmen skulle sluta, and i was right! ( har sett den två gånger på bio :D ) sååå bra!!

förresten vet ni om man kan köpa till en till väska till flyget nu efter att biljetten redan är betald ?? hm .. aja hoppas ni gillade filmen och missa inte att tyska läkaren (han som leonardo sätter sprutan i) är en svenne!! max von sydow! hot news

ps. kollat runt hela daaagen efter judies hemadress men den finns inte!!!!!! om ni vet någon som kan veta exakt var han bor, fråga gärna! i wanna meet my husband to be .. ps.

2010-03-15 @ 23:34:28
Postat av: Mörajah

Åh va avundsjuk jag var på sara och sandra som fick hälsa på er! Men va härligt att ni hade det så bra:) Fan ni har ju blivit riktiga Londonbor nu!



Hämtade sara och sandra på flygplatsen igår och de var så glada men lite ledsna att vara tillbaka. De beskrev även musikvideorna ni hade gjort och jag måste få se dom haha!



Men ha det så bra! Saknar er! <3

2010-03-16 @ 10:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0