Alla <3's dag


Vi var glada trots brist på dejter och visade stolt upp dagens outfit

promenerade till vårt nya favorit ställe...

..... Cupcake Emporium!!!

vi åt varsinn choklad&vanilj cupcake med creamcheese frosting, yummie

det var galet gott och galet sött

efter frukosten gav vi oss iväg mot portabello market, klara vill visa upp sin Sienna miller päls, snygg va?

Sandra läser busskartan som en äkta londonbo

Väl framme på marknaden klämde vi på massor av fina smycken, klockor och väskor men köpte tyvärr inget, we are on a tight budget you know. Efter marknaden köpte vi minipizzor med spenat/champinjoner vilka vi slukade innan vi gick och storhandlade på Tesco (hittade nya nudlar, 10 pence för 1 paket helt sjukt billigt).

xoxo

Klara, Astrid o Sandra


Kommentarer
Postat av: alva law

jättejättejättejättefin päls klara om du hittar en liknande får du köpa den till mig ! i'll pay you later huh

vad fint ni bor! :D:D:D:D:D:D

2010-02-16 @ 15:55:59
Postat av: Dry bones

Hej små grisar!



Snart kommer jag wiiihooo! Vart har klarrebarre köpt pälsen? vääldig fin! va de dyrt på portabello? ja vill dit! eller camden! mamma mia ja längtar



Yours truly, Dry bones

2010-02-16 @ 16:52:52
Postat av: Junior

Vad fint ni har det! och förresten så vet jag var ni är för jag har bott på hotell typ där ni bor!

2010-02-16 @ 19:30:18
Postat av: TINA

Alltså jag vill typ gråta när jag ser er!

FYFAN VAD ROLIGT ni verkar ha det.



Hejdå / en som ska gå och plugga lite matte b



FETT SNYGGA KLÄDER KLARAAA

2010-02-17 @ 23:02:03
URL: http://tinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0